Momenteel stuurt elke uitgever voor gedrukte media zijn eigen analoge bewijsnummers door naar haar klanten. Er wordt hiervoor geen uniforme methode gebruikt. Af en toe worden deze fysische bewijsnummers te laat, beschadigd, onvolledig of helemaal niet afgeleverd bij de klant.

D Soft heeft een platform ontwikkeld voor zowel mediacentrales, agentschappen en andere ontvangers om digitale bewijsnummers, naast hun analoge bewijsnummers, via een digitale weg te kunnen ontvangen. Hierdoor wordt het aantal te versturen gedrukte bewijsnummers gereduceerd. Bovendien krijgen de ontvangers de dag van verschijning al een digitaal exemplaar.

Op vandaag zijn Roularta Media Group, Mediahuis, Themamedia, DPG Media,  L'Avenir Advertising, IPM Group, Rossel en Trustmedia met het DocTrails platform.

 

 

Op vandaag zijn Roularta Media Group, Mediahuis, Themamedia, DPG Media,  L'Avenir Advertising, IPM Group, Rossel en Trustmedia met het DocTrails platform.